Jeg vil gerne i kontakt med føtex.dk
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale føtex
Min henvendelse handler om føtex Plus
Min henvendelse handler om føtex ud af huset
Jeg vil gerne i kontakt med føtex.dk
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til et produkt
Jeg vil gerne have hjælp til at lægge en bestilling
Jeg vil gerne have en status på min ordre
Jeg ønsker at annullere en ordre
Jeg ønsker at returnere en vare
Jeg ønsker at anmelde en transportskade
Jeg ønsker at reklamere over fejl og/eller mangler
Jeg vil gerne i kontakt med min lokale føtex
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har spørgsmål til produkter
Jeg vil gerne reklamere over et køb i min lokale butik
Jeg har feedback angående min lokale butik
Min henvendelse drejer sig om jobsøgning eller andet samarbejde
Min henvendelse drejer sig ikke om noget af det ovenstående
Henvendelse omkring føtex ud af Huset
Foretag venligst et valg herunder
Hvordan lægger jeg en bestilling
Produktspørgsmål
Foretag venligst et valg herunder
Har I denne vare på lager?
Ønsker til udvalg i vores butikker
Spørgsmål til allergener/specielle behov
Spørgsmål til miljø og ansvarlighed
Reklamation
Foretag venligst et valg herunder
Hvilken type feedback har du til din lokale føtex?
Foretag venligst et valg herunder
Klage over hændelse i en af vores butikker
Ros til en af vores butikker
Hvad drejer din ansøgnings henvendelse sig om?
Foretag venligst et valg herunder
Passer en af følgende årager til din henvendelse?
Foretag venligst et valg herunder
Henvendelse omkring ordrestatus
Foretag venligst et valg herunder
Manglende Track & Trace nummer
Hvorfor ønsker du at annullere din ordre?
Foretag venligst et valg herunder
Hvorfor ønsker du at returnere?
Foretag venligst et valg herunder
Jeg har modtaget den forkerte vare
Varen levede ikke op til forventninger
Varen passede ikke til mine behov
Hvilken type vare vil du melde transportskade på?
Hvilken type vare vil du oprette en sag på?
Foretag venligst et valg herunder
Spørgsmål til produkter
Foretag venligst et valg herunder
Spørgsmål til produktspecifikationer
Transportskade på elektronik
Foretag venligst et valg herunder
Reklamation på elektronik
Transportskade på havemøbler
Reklamation på havemøbler
Hvilken type møbel ønsker du at oprette en sag omkring?
Transportskade på have og fritid
Reklamation på have og fritid
Vælg hvordan du ønsker at returnere
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Har du spørgsmål til et af vores mange produkter?
Sidder du med spørgsmål til et af vores produkter kan vi som regel hjælpe dig hurtigst på chatten
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Hjælp til bestilling
Har du brug for hjælp til at lave en bestilling? Så ræk endelig ud, så vi kan hjælpe dig videre
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil du gerne anmelde en transportskade?
Hvis din vare er transportskadet, bedes du sende os en beskrivelse af skaden samt billeder af varen og emballagen
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ved reklamation af ordre
For at reklamerer over din ordre, bedes du venligst udfylde resten af formularen herunder. For at vi kan hjælpe dig på bedst mulig vis, er det vigtigt, at du laver en fyldestgørende fejlbeskrivelse. Overvej følgende; Hvordan og hvornår er fejlen opstået? Er det en konstant fejl, eller fremtræder den kun periodisk (i så fald, kan den fremprovokeres)? Vi anbefaler altid at der vedhæftes billeder af den pågældende defekt såfremt muligt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Passer de ovenstående muligheder ikke på din situation?
Så bedes du venligst udfylde formularen herunder eller starte en chat med os
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fejl og mangler
Har du oplevet fejl og mangler i din føtex ud af huset bestilling, får du bedst hjælp, hvis du henvender dig i butikken, hvor du bestilte maden. Du kan også finde deres kontaktinformation her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Bestilling
Du kan finde mere information om bestilling af føtex ud af huset her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Spørgsmål til min ordre
Har du spørgsmål til din ordre, får du bedst hjælp, hvis du henvender dig i butikken, hvor du bestilte maden. Du kan også finde deres kontaktinformation her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Indhold i fødevarer
Har du spørgsmål til indholdet i vores fødevarer, bedes du udfylde formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vare på lager
Ønsker du at finde ud af, om en specifik vare findes i din lokale butik, får du hurtigst hjælp ved at række ud på chat eller direkte i butikken
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ønsker til udvalg i vores butikker
Har du ønsker til varer til vores sortiment? Så udfyld venligst resten af formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil gerne vide mere om allergener/specielle behov
Hvis du gerne vil vide mere om allergener eller har specielle behov, kan du læse mere om vores mærker her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Vil gerne vide mere om Miljø
føtex og resten af Salling Group går meget op i miljøet og en bæredygtig hverdag. Du kan læse meget mere om vores initiativer her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fødevarer
Hvis du vil reklamere over en madvare købt i en butik, kan du henvende dig direkte i butikken eller reklamere via føtex Plus appen. Du kan læse mere om hvordan her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Nondfood
Hvis du vil reklamere over en nonfoodvare købt i en af vores butikker, skal du henvende dig direkte i butikken.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Status på reparationssag
Hvis du vil have status på din igangværende reparationssag, skal du kontakte den butik, som du har oprettet sagen hos. Du kan finde deres kontaktinformation her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Følgeskade
Følgeskader sker, når et produkt volder skade på ejendele eller personer. Det kunne eksempelvis være en vaskemaskine, der lækker vand og skader gulvet, eller et elektronisk apparat, der starter en brand. Følgeskader kan også opstå i forbindelse med levering, hvis eksempelvis fragtfirmaets bil rammer en postkasse.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt bedes du kontakte butikken, hvor varen der har forårsaget skaden er købt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Personskade
Har du en henvendelse angående personskade sket i en lokal butik, skal du henvende dig direkte i den lokale
butik
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fødevarereklamation
Vil du reklamere over en fødevare købt i en butik, kan du henvende dig direkte i butikken eller udfylde formularen herunder. I begge tilfælde skal vi bruge LOT-/batchnummer og mindst holdbarhedsdato for at kunne undersøge sagen.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Klage over hændelse i en af vores butikker
Vil du klage over en hændelse i en af vores butikker, bedes du udfylde formularen herunde
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Ros til en af vores butikker
Vi elsker ros og feedback! Udfyld venligst formularen herunder, så giver vi det videre til den lokale butik
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Samarbejde
Ønsker du at kontakte os angående et samarbejde, udfyld da resten af formularen herunder
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jobsøgning
Hvis du vil søge job i føtex, skal du ikke sende din ansøgning til føtex Kundeservice. Du kan lære mere om hvor og hvordan du ansøger her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Sponsorat
Drejer din henvendelse sig om sponsorater eller donationer, kan du få mere viden om, hvordan du søger her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Praktik
Vil du gerne søge praktik i føtex, kan du læse mere her.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fundet kundevogn
Hvis du har fundet en af vores kundevogne, vil vi meget gerne komme og hente den. Det eneste vi skal bruge fra dig er den adresse, den befinder sig på
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Mistet bon
Hvis du har mistet din bon, vil vi gerne forsøge at fremsøge den for dig. Vær opmærksom på at vi kun kan fremsøge bonner, der er maksimalt 3 måneder gamle
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
føtex for de små
Har du spørgsmål til føtex for de små, kan du læse mere om det her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Nyhedsbrev
Du kan læse mere om og tilmelde dig vores nyhedsbrev her
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Min ordre er forsinket
Din ordre kan være forsinket af mange årsager. Har du forsøgt at tjekke status på forsendelsen hos transportøren via det tilsendte track and trace nummer?
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler Track & Trace på min ordre
Hvis du ikke har fundet dit track & trace-nummer, kan du i denne artikel se, hvordan du finder det, eller du kan kontakte os på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Jeg mangler information på min ordre
Mangler du information om din ordre, vil vi bede dig om at udfylde resten af formularen herunder eller række ud til os direkte på chat for hurtigere service
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Lang leveringstid
Oplever du lang leveringstid på din ordre, kan det skyldes typen af produkt eller travlhed. Ræk ud til os på chat eller telefon herunder, så kan vi hjælpe dig med af få mere information.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Dobbeltbestilling
Hvis du har lavet en dobbeltbestilling, kan vi hurtigst hjælpe dig, hvis du rækker ud på vores chat
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Fortrudt købet
Vi kan alle fortryde et køb - udfyld venligst resten af formularen herunder for at starte annullering af din
ordre, eller ræk ud på chat for hurtigere ekspedition
Oplever du problemer med din cykel, står vores cykelmekanikere hos Cykelmakker klar til at hjælpe dig. Du kan oprette en sag her
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi bedst kan hjælpe dig
Hvis du oplever problemer med din vare, bedes du sende os din fejlbeskrivelse samt billeder af varen, så vi bedst kan hjælpe dig
Vi har serviceaftaler på store TV over 42”. Du kan derfor reklamere over TV over denne størrelse direkte ved producenten.
Hvis du vil reklamere over dit TV hos os, beder vi dig sende os din fejlbeskrivelse, billeder og serienummer på TV’et, når du kontakter os.
Husk altid at opdatere dit TV til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.
Hvis du vil reklamere over din mobil, beder vi dig sende os fejlbeskrivelse, billeder af fejlen, serienummer og IMEI-nummer for bedst at kunne hjælpe dig.
Husk altid at opdatere din mobil til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.
Hvis du vil reklamere over din PC, beder vi dig sende os fejlbeskrivelse, billeder af fejlen, og serienummer for bedst at kunne hjælpe dig.
Husk altid at opdatere din PC til seneste software-version, inden du opretter en reklamation.
Vedhæft venligst billede af produktets typeskilt.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Send din pakke retur med posten
Du har 30 dages returret, når du handler på føtex.dk. Vi gør opmærksom på, at varen skal være ubrugt og i væsentligt samme stand som ved modtagelse, for at vi kan refundere pengene til dig. Vær opmærksom på enkelte varer såsom tobak og gavekort ikke kan returneres. Se listen her.
Opret retur
Du kan returnere din uåbnede vare købt online ved at sende den retur med posten. Tryk blot på dette link og udfyld ordrenummer samt email, og følg herefter anvisningerne på siden. OBS: Hvis du returnerer elektronik eller elektroniske løbehjul fra Xiaomi bedes du låse produktet op.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Aflever i butik
Du kan returnere din vare i en af vores butikker uanset om du har foretaget dit køb online eller i fysisk
forretning. Kontakt personalet i den butik du henvender dig til. Medbring din kvittering.
Selvom dit køb er foretaget på føtex.dk, kan du returnere din vare i både Bilka, BR, føtex og A-Z
Vær opmærksom på enkelte varer såsom tobak og gavekort ikke kan returneres. Se listen her
Hvor i butikken skal jeg returnere min vare?
Henvend dig i kundeservice med varer inden for elektronik-kategorien, fysisk meget store varer (møbler, grill
etc.) samt yderligere varer, som du afhentede i vores vareudlevering, da du købte dem.
Øvrige returneringer håndteres som udgangspunkt i vores Kundeservice.
Dette gælder for de fleste af vores butikker. Du kan dog opleve, at din lokale butik er indrettet anderledes
og derfor er nødt til at håndtere din returnering på anden vis. Vi hjælper dig naturligvis bedst muligt, når du
besøger os.
Ved henvendelse i butikken bedes du medbringe faktura.
Sådan kan vi hjælpe dig bedst
Få afhentet større varer
Du kan kontakte os nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet.
Du kan se krav og priser på afhentning her.
Ved henvendelse i butikker (og online) bedes du medbringe eller medsende faktura.