Hvis du har problemer med en cykel, du har købt hos føtex, skal vi bede dig kontakte Cykelmakker. Via Cykelmakker er vores samarbejdspartner, og deres autoriserede mekanikere vil finde en løsning på din sag sammen med dig.
Du opretter en sag ved Cykelmakker på deres hjemmeside her: Opret sag – Cykelmakker
Du kan læse mere om konceptet, se hjælpevideoer samt kontakte Cykelmakker her: Cykelmakker
Hvis du ikke har mulighed for at oprette en sag online, kan de i servicecenteret i din lokale Bilka også hjælpe med at oprette en sag hos Cykelmakker.
Hvordan foregår reparationen?
Efter du har oprettet sagen ved Cykelmakker, bliver den gennemgået af en professionel cykelmekaniker. Hvis problemet kan løses via vejledning, vil cykelmekanikeren forsøge at gøre dette.
Hvis det er nødvendigt at undersøge problemet, har vi en aftale med Bilka, hvor Cykelmakkers mekanikere ugentlig besøger servicecenteret, og du vil derfor få besked om at indlevere cyklen i servicecenteret i din nærmeste Bilka. Her vil vores professionelle cykelmekanikere undersøge din cykel og give dig besked, når den er klar til afhentning.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.