På føtex.dk har du på udvalgte varer mulighed for at vælge Klik & Hent. Dermed kan du reservere og afhente varer i den butik, der ligger tættest på dig.
Hvordan bestiller jeg via Klik & Hent?
På varens produktside klikker du på Klik & Hent og ser med det samme, om varen er på lager. Herefter kan du reservere varen til afhentning. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i kundeservice inde i butikken. Bestillingen foregår altså online og udleveringen i butik, og du er på den måde fri for at køre forgæves.
Hvor længe er min vare reserveret?
Vi reserverer din vare til dig løbende dag + 48 timer. Det betyder, at hvis du bestiller en vare og modtager klarmelding i dag, har du resten af dagen, i morgen samt i overmorgen (inden for butikkens åbningstid) til at afhente.
Kan I forlænge min reservation?
Vi kan forlænge afhentningsfristen med 1 dag. Du kan kontakte kundeservice nederst i artiklen.
Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?
Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i butikken. I de få tilfælde vil du få besked på e-mail og SMS inden for to timer.
Gælder Klik & Hent for alle varer på føtex.dk?
Der er varer på føtex.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores butikker, og de kan derfor ikke reserveres. Det er heldigvis tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at benytte Klik & Hent, så du er aldrig i tvivl.
Gælder Klik & Hent i alle føtex butikker?
Der er forskel på sortimentet i vores butikker, og af hensyn til dette vil der være lokationer, hvor du ikke vil kunne afhente Klik & Hent varer. Det betyder, at du ikke kan reservere varer til alle føtex Food butikker.
Kontakt kundeservice
Hvis du har flere spørgsmål til Klik & Hent, kan du her finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.