På føtex.dk har du på udvalgte varer mulighed for at vælge Klik & Hent. Dermed kan du reservere og afhente varer i den butik, der ligger tættest på dig.
Hvordan bestiller jeg via Klik & Hent?
På varens produktside klikker du på Klik & Hent og ser med det samme, om varen er på lager. Herefter kan du reservere varen til afhentning. Senest to timer efter din reservation modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i kundeservice inde i butikken. Bestillingen foregår altså online og udleveringen i butik, og du er på den måde fri for at køre forgæves.
Hvor længe er min vare reserveret?
Vi reserverer din vare til og med de to næstfølgende dage. Det betyder, at hvis du bestiller en vare og modtager klarmelding i dag, har du resten af dagen, i morgen samt i overmorgen (inden for butikkens åbningstid) til at afhente.
Kan I forlænge min reservation?
Vi kan forlænge afhentningsfristen med 1 dag. Du kan kontakte kundeservice nederst i artiklen.
Kan jeg risikere, at en reserveret vare ikke er på lager?
Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i butikken. I de få tilfælde vil du få besked på e-mail og SMS inden for to timer.
Gælder Klik & Hent for alle varer på føtex.dk?
Der er varer på føtex.dk, der kun kan købes online. Det er varer, der ikke er på lager i vores butikker, og de kan derfor ikke reserveres. Det er heldigvis tydeligt markeret på vores varer, hvornår du har mulighed for at benytte Klik & Hent, så du er aldrig i tvivl.
Gælder Klik & Hent i alle føtex butikker?
Der er forskel på sortimentet i vores butikker, og af hensyn til dette vil der være lokationer, hvor du ikke vil kunne afhente Klik & Hent varer. Det betyder, at du ikke reservere varer til alle føtex Food varehuse.
Kontakt kundeservice
Hvis du har flere spørgsmål til Klik & Hent, kan du her finde svar på de oftest stillede spørgsmål.
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.