Gennem føtex ud af huset kan du bestille mad lige fra hverdag til fest, og du afhenter det i din lokale føtex. Herunder kan du få mere information om, hvordan du bestiller, ændrer og aflyser din ordre. Har du andre spørgsmål, er du meget velkommen til kontakte din lokale butik. Du kan finde deres kontaktinformation her.
Hvor og hvornår skal jeg lægge en bestilling?
Du kan lægge en bestilling via føtex ud af huset, via vores app eller ude i den butik, du ønsker at afhente din bestilling i.
Du skal senest lægge din bestilling 2-5 hverdage før den ønskede afhentningsdato. Hvor mange hverdage, du skal bestille inden, afhænger af, hvilket tilbud du bestiller. Du kan se, hvilken dag du tidligst kan bestille afhentning til inde på produktsiden for det ønskede tilbud. Du modtager din ordrebekræftelse, når butikken har godkendt din ordre.
Har du specielle behov, kan du kontakte butikken for at høre, om de kan efterkomme dem. Til de fleste menuer er det muligt at bestille et vegetarisk alternativ.
Hvordan ændrer eller aflyser jeg min ordre?
I henhold til forbrugeraftaleloven er der normalt ingen fortrydelsesret for levnedsmidler. På føtex ud af huset har du dog mulighed for at fortryde eller ændre din bestilling op til 6 dage før afhentningsdagen. Herefter kan du ikke længere fortryde eller ændre din bestilling, og du vil blive opkrævet det fulde beløb.
Ønsker du at fortryde eller ændre din bestilling inden 4 dage før afhentningsdagen, så skal du kontakte den pågældende føtex butik direkte. Det kan du gøre ved at tage ud i butikken eller kontakte dem her.
Varmevejledning
Mangler du en varmevejledning til din bestilling, kan du finde den her.