Oplever du fejl eller mangler i forbindelse med din føtex Ud Af Huset ordre, får du altid den bedste hjælp ved at kontakte den føtex butik, du har bestilt maden hos.
Du kan finde telefonnummeret til din lokale føtex her.
Jeg mangler noget af min ordre
Hvis du opdager, at noget mangler fra din føtex Ud Af Huset ordre, anbefaler vi, at du kontakter butikken telefonisk hurtigst muligt, når du opdager fejlen.
Jeg mangler min varmevejledning
Varmevejledningen udleveres sammen med din føtex Ud Af Huset ordre, men skulle den mangle fra kassen eller har du blot brug for at orientere dig i den forud for afhentning, kan du altid finde den på produktsiden.
Kvalitetsudfordringer
Hvis din bestilling ikke lever op til vores kvalitetskrav, står butikken klar til at finde en løsning. Du kan henvende dig fysisk i den afdeling, hvor du har hentet maden, eller du kan ringe til butikken.
Du kan finde telefonnummeret til din lokale føtex her.
Er kvalitetsudfordringen synlig, anbefaler vi, at du tager billeder af maden. På den måde kan vi bedst muligt følge op på sagen.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du ringer til os, da vi på denne måde hurtigst muligt kan hjælpe dig.