Du er altid velkommen til at reklamere over en vare i din lokale føtex.
Har du købt varen fysisk ude i en butik, skal du også henvende dig fysisk med din reklamation. Du bestemmer dog helt selv, om du henvender dig i den samme føtex, hvor varen er købt, eller om du tager ud i en anden føtex butik.
Det er vigtigt, at du medbringer din kvittering, når du reklamerer i butikken.
Du kan læse mere om vores reklamationspolitik på dette link.
Jeg ønsker en status på min reklamationssag
Du kan altid tjekke op på din reklamationssag på www.serviceinfo.se
Indtast blot dit telefonnummer samt det servicenummer, du har fået tilsendt på sms ved oprettelse af sagen.
Behandlingstiden på en reklamationssag oprettet i butik varierer alt efter fejltype, produkt og løsning. Mangler du yderligere information om din sag, bedes du henvende dig fysisk i den butik, hvor du har oprettet sagen.
Du kan også ringe til butikken, hvor du har oprettet sagen. Find telefonnummeret her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.