Hvis du oplever problemer med at gennemføre et køb på vores hjemmeside, kan det skyldes flere ting.
Vi vil først og fremmest anbefale, at du kan forsøge dig frem med, om nogle af følgende forslag kan løse problemet:
- Prøv at skifte til en anden browser - Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, etc.
- Bestil via din computer i stedet for tablet eller mobil
- Opdater din browser til nyeste version
- Slet dine cookies
- Accepter pop-up vinduer
- Tjek dine firewall-indstillinger
- Tjek at alle oplysninger du har angivet er korrekte - en enkelt lille fejl kan forhindre dig i at komme videre med bestillingen
Hvis du fortsat oplever problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Du kan også med fordel henvende dig ude i din lokale føtex, hvor de kan hjælpe dig med at afgive en bestilling.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.