Hvis du er kommet hjem med en fødevare fra en af vores butikker, der ikke lever op til vores meget høje kvalitetskrav, er du velkommen til at medbringe varen og din kvittering og henvende dig i kundeservice ude i butikken. Her vil personalet i samarbejde med dig finde en løsning.
Tilfriskhedsgaranti
Hvis du har føtex Plus appen, kan du benytte din Tilfriskhedsgaranti inden for 5 dage af dit køb. Det betyder, at du kan reklamere over dine fødevarer uden at skulle henvende dig i butikken.
Du skal blot gå ind på appen under Kvitteringer, vælge din kvittering og trykke på knappen refundér.
Herefter vil du blive bedt om at sende billeder og beskrive grunden til din reklamation.
Du vil med det samme få besked i appen om godkendelse af reklamationen og få et digitalt gavekort tilsendt i appen, eller du vil undtagelsesvist blive bedt om at reklamere i en af vores føtex butikker. Hvis købet er over 5 dage gammelt, skal du altid reklamere i en af vores butikker.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.