Hos føtex har vi 30 dages returret, såfremt varen er i original og uåbnet emballage, når varen er købt i en af vores butikker. Hvis emballagen på din vare er brudt, kan du desværre ikke returnere den.
Hvis du returnerer en vare, der er beskadiget eller brugt på en måde der i betydelig grad forringer varens værdi, forbeholder vi os ret til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra købsbeløbet.
Læs om retur på varer købt på føtex.dk og Klik og Hent her.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne, selvom du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
Du skal blot medbringe din købskvittering sammen med varen, når du vil returnere. Det er altid gratis at returnere i vores butikker.
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.