Jeg ønsker at returnere min vare købt på føtex' webshop
Returbetingelser
På føtex.dk har du 30 dages returret på dit køb mod fremvisning af faktura, uanset om emballagen er intakt eller om du har åbnet pakken. De 30 dages retur starter den dag, din vare bliver leveret til leveringsadressen/afhentningsstedet. Se hvilke varer der ikke kan returneres her.
Du kan læse mere om retur af varer med brudt emballage under Køb&Prøv. Hvis varen ved returnering bærer præg af slid udover, hvad der må forventes ved afprøvning, forbeholder vi os retten til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra returbeløbet. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, hvorfor varen bør returneres i original emballage.
Hvordan returnerer jeg min vare købt på føtex' webshop?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (Bilka, A-Z, BR eller føtex - dog ikke føtex food) mod fremvisning af faktura eller ordrenummer. Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
- Send retur med posten: Send din vare til vores returlager med omdeling. Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten. Husk at vedlægge ordrenummer i forsendelsen og gem din indleveringskvittering. Returadressen er: Salling Group Returcenter, Graham Bells Vej 22, port 40, 8200 Århus Nord.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat eller mail nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.