Jeg ønsker at returnere min vare:
Returbetingelser
Du har 30 dages returret, når du handler på føtex.dk. Vi gør opmærksom på, at varen skal være ubrugt og i væsentligt samme stand som ved modtagelse, for at vi kan refundere pengene til dig. Se undtagelser her.
Hvis du har købt et møbel til min. 1000 kr og emballagen er åbnet, har du 30 dages returret, som udløber 30 dage efter, du har modtaget din vare. Dette kan du læse mere om under Køb&Prøv. Hvis du har taget varen i brug, forbeholder vi os retten til af afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen af varen.
Hvordan returnerer jeg min vare?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke føtex food). Vi hjælper dig naturligvis gerne selv om du har købt din vare i en anden af Salling Groups kæder, men vi kan give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare. Til gengæld er det ligegyldigt, om du har handlet online hos os eller i den fysiske butik.
- Send retur med posten: Send din vare til vores returlager med omdeling. Du vælger selv transportøren og skal selv betale returfragten. Husk at kontakte kundeservice, inden du sender varen retur. Det kan du gøre ovenfor på den blå knap. Returadressen er: Salling Group Returcenter,
Graham Bells Vej 22, port 40, 8200 Århus Nord. - Afhentning af større varer: Du kan kontakte os her, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her
Kontakt kundeservice
Hvis du har nogen spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.