Returbetingelser
Hvis varen er uåbnet og i original, intakt emballage, har du ubegrænset returret mod fremvisning af faktura. Se hvilke varer, der ikke kan returneres her.
Hvis varen ved returnering bærer præg af slid ud over, hvad der må forventes ved afprøvning, forbeholder vi os retten til at afvise returnering eller fratrække værdiforringelsen fra returbeløbet. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, hvorfor varen bør returneres i original emballage.
Returbeløbet tilbageføres til samme betalingsmiddel, som du har brugt ved købet.
Køb&Prøv
Hvis varen er åbnet, har du i mange tilfælde 30 dages returret, fra du har modtaget din vare. Det betyder, at du har 30 dage til at beslutte dig for, om du vil beholde produktet, og så kan du tilmed returnere varen uden ekstra omkostninger.
Denne service kalder vi Køb&Prøv, og vi tilbyder det, fordi vi ønsker, at du skal være 100% tilfreds med dit køb hos os. Du kan læse mere om Køb&Prøv og se undtagede varer lige her.
Hvordan returnerer jeg min vare købt på føtex' webshop?
Du kan returnere din vare på én af følgende måder:
- Send retur med posten: Send din vare retur til vores returlager ved at oprette en retursag her:
- Nærmeste butik: Du kan altid returnere din vare fysisk i din nærmeste butik (føtex, Bilka, A-Z eller BR - dog ikke føtex food) mod fremvisning af købskvittering. Vi kan dog give dig den absolut bedste hjælp ved, at du altid henvender dig i samme kæde, som du har købt din vare.
- Afhentning af større varer: Du kan kontakte os på chat eller mail nedenfor, hvis du ønsker at få større varer afhentet. Du kan se krav og priser på afhentning her.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.