Når din vare er klar til afhentning, modtager du en e-mail og SMS fra os om, at varen ligger klar til at blive afhentet i kundeservice inde i butikken.
Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min vare?
Du skal kunne fremvise billed-ID samt klarmeldingsbesked eller ordrebekræftelse. Her kan du blot vise den e-mail eller SMS, du har fået på telefonen.
Kan jeg få en anden person til at afhente min ordre?
Nej, dette er desværre ikke muligt. Der skal være overensstemmelse mellem navn på ordreafgiver og navn på billed-ID. Fuldmagt er ikke muligt.
Husk, at du kan forlænge afhentningsfristen med én ekstra dag.
I hvilket tidsrum kan jeg afhente min vare?
Du kan afhente din reserverede vare i kundeservice i hele butikkens åbningstid.
Du kan finde åbningstiderne for din lokale føtex her.
Hvornår kan jeg hente min vare, hvis jeg bestiller uden for butikkens åbningstid?
Hvis du bestiller uden for butikkens åbningstid, behandler vi din reservation, når vi åbner igen. Du vil få en SMS og en e-mail, så snart din vare er klar til afhentning.
Jeg har ikke modtaget en besked om afhentning
Har du hverken modtaget en e-mail eller SMS med afhentningsinformation, så kontakt kundeservice på de blå knapper nederst i artiklen.
Hvornår betaler jeg for min ordre?
Selvom du foretager en bestilling online og indtaster dine kortoplysninger, opkræver vi først beløbet for dine varer, når du henter din ordre. Du betaler dermed først, når du har varen i hænderne.
Når du har hentet din ordre, modtager du en faktura på mail.
Hvordan reklamerer jeg over en Klik & Hent ordre?
Du reklamerer på samme måde som ved en almindelig onlineordre. Du kan læse mere her.
Du skal dog være opmærksom på, at hvis du ønsker en ombytning, skal du henvende dig med din reklamation i butikken.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på den blå knap under denne artikel.