Har du købt en vare online på føtex.dk, vil du modtage en faktura på mail, så snart ordren er afsendt fra lageret.
Har du bestilt føtex ud af Huset eller via Klik & Hent, vil du modtage faktura på mail, så snart du har afhentet din ordre.
Jeg har ikke modtaget min faktura
Kan du ikke finde din faktura, kan det være fordi, den er havnet i spam- eller reklamemappen på din e-mailkonto. Vi anbefaler altid at tjekke, om den skulle ligge her.
Er fakturaen ikke nået frem, skyldes det ofte en tastefejl i mailadressen. Du kan med fordel kontakte kundeservice, som kan hjælpe med at fremsøge din faktura.
Faktura i føtex Plus
Er du tilmeldt føtex Plus og logget ind på din profil, vil din kvittering gemmes i appen.
Det kræver, at du er logget ind på føtex.dk med samme log-in, som du benytter på føtex Plus, og at du betaler med det tilmeldte betalingskort. Din kvittering være tilgængelig i appen i 2 år fra købsdatoen.
Kontakt kundeservice
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os ved at klikke på de blå knapper under denne artikel. Vi anbefaler, at du chatter med os, da du på denne måde hurtigst kommer i kontakt med os.